Vă rugăm să citiți cu atenție următoarele dispoziții, împreună cu cele precizate în Politica de retur, Politica de Confidențialitate și Politica privind modulele cookies, deoarece acestea se aplică de fiecare dată când navigați Website-ul nostru, când plasați o comandă sau când interacționați cu noi, în orice alt mod.
Capitolul I – Dispoziții generale
- Înțelesul unor termeni
- Termenii folosiți în continuare, dacă nu rezultă altfel din context, au următorul înțeles:
- Noi/Societatea/Operatorul înseamnă: CRIDA PHARM S.R.L., societate cu răspundere limitată organizată și funcționând conform legilor din România, înregistrată la Registrul Comerțului cu nr. J40/5523/1997, având sediul social în Bucureşti, Sectorul 6, Intr. Vagonetului Nr. 2, Bloc 101, Scara 2, Etaj P, Apartament 47, România și punctul de lucru în: Strada Stadionului nr. 1, Oltenita, jud Calarasi, numărul de identificare fiscală RO9602646, contul bancar IBAN RO85 RNCB 0068 0043 6851 0003, deschis la B.C.R. Sucursala Ghencea, Bucuresti și IBAN RO94 BACX 0000 0023 9933 0000 deschis la Unicredit Bank, Sucursala Victoriei, capital social: 1.000.000 RON, cu datele de contact: email: office@cridapharm.ro, telefon: 0214.30.43.99.
- Dumneavoastră/Clientul/Utilizatorul înseamnă: persoana fizică sau juridică ce accesează și utilizează Website-ul sau achiziționează Bunurile prezentate de Societate;
- Website-ul înseamnă: pagina de internet disponibilă la adresa: [__] împreună cu toate subpaginile sale;
- Produse/Bunuri înseamnă: produsele de uz veterinar, pentru achiziția cărora nu este necesară prescripția medicală, împreună cu celelalte produse prezentate pe Website de către Societate, pe care puteți să le achiziționați prin intermediul Website-ului, plasând o comandă în acest sens.
Anumite categorii de produse de uz veterniar sau produse medicinale veterinare, cum sunt antibioticele si sulfamidele, chimioterapeuticele, antiparazitarele, vitaminele si mineralele și altele asemenea pot fi achiziționate doar de anumite categorii de agenți economici autorizați, care activează în domeniu. Mai multe informații privind condițiile pe care trebuie să le îndepliniți pentru achiziționarea acestor tipuri de produse sunt disponibile în Condițiile speciale aplicabile Agenților Economici Autorizați, disponibile aici: [__];
- Contul Dumneavoastră/Clientului/Utilizatorului înseamnă: contul creat prin intermediul Website-ului, care vă permite să achiziționați Produsele prezentate de Societate, în condițiile detaliate în continuare;
- Termeni și Condiții înseamnă: toate dispozițiile prezentate în cadrul acestei pagini ce se aplică relației dintre Societate și Dumneavoastră, atunci când accesați sau utilizați Website-ul ori când achiziționați Bunurile de pe Website;
- Contract la distanță înseamnă: contractul încheiat între Dumneavoastră și Societate, prin intermediul Website-ului, în urma plasării unei comenzi și a confirmării acesteia, având ca obiect achiziționarea Produselor prezentate pe Website;
- Consumator înseamnă: orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociații, care acționează în scopuri din afara activității sale comerciale, industriale sau de producție, artizanale ori liberale;
- Agenți Economici înseamnă: orice persoană fizică sau juridică care nu intră în categoria de Consumator, cum ar fi, cu titlu de exemplu, persoanele care acționează în cadrul activității lor comerciale, industriale sau de producție, artizanale ori liberale (persoane fizice autorizate, societăți, profesii liberale și alții asemenea);
- Politicile GDPR înseamnă: Politica de confidențialitate ce poate fi accesată la (...) și Politica privind modulele cookies ce poate fi accesată la (...);
- Politica de retur înseamnă: Politica ce descrie condițiile în care aveți dreptul de a vă retrage din Contractul la distanță, respectiv dreptul de a returna Produsele urmând să vă fie restituite sumele de bani achitate în vedere achiziționării Produselor. Politica de retur poate fi accesată la (...);
- ANPC înseamnă: Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor, cu sediul în Bd. Aviatorilor, Nr. 72, Sector 1, 011865, București, website: https://anpc.ro/articol/575/date-contact;
- ANSPDCP înseamnă: Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal, cu sediul în Bd. G-ral. Gheorghe Magheru, Nr. 28-30, Sector 1, 010336, București, România, website: https://www.dataprotection.ro/?page=contact&lang=ro
- Autorizația de comercializare/Avizul de comercializare: înseamnă documentul nr. (...) din data de (...) emis de (...),
- Institutul pentru Controlul Produselor Biologice și Medicamentelor de Uz Veterinar înseamnă: institutul veterinar de referință aflat în subordinea Autorității Naționale Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor, responsabil pentru evaluarea, autorizarea și controlul produselor medicinale veterinare în România, denumit în continuare Institut;
- Comisia pentru autorizarea produselor medicinale veterinare înseamnă: comisia constituită în cadrul Institutului, prin ordin al președintelui Autorității Naționale Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor, cu rol în luarea deciziilor privind acordarea, respingerea, modificarea, suspendarea și revocarea, după caz, a autorizațiilor de comercializare, a avizelor de comercializare și a înregistrărilor produselor medicinale veterinare homeopate, prin procedură națională;
- Autorizație sanitară veterinară de funcționare înseamnă: documentul nr. (...) din data de (...) emis de direcția sanitar-veterinară și pentru siguranța alimentelor județeană, respectiv a municipiului București, pentru unitățile și activitățile prevăzute de nromele aplicabile, care atestă că acestea îndeplinesc condițiile sanitare veterinare prevăzute de legislația în vigoare;
- Autorizație de fabricație a produselor medicinale veterinare înseamnă: documentul nr. (...) din data de (...) emis de către direcția de specialitate din cadrul Autorității Naționale Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor pentru activitățile și unitățile de fabricație/import a/al produselor medicinale veterinare;
- Certificatul privind conformitatea cu buna practică de fabricație – documentul nr. (...) din data de (...) emis de către direcția de specialitate din cadrul Autorității Naționale Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor prin care se atestă faptul că unitatea a fost inspectată pentru buna practică de fabricație a produselor medicinale veterinare și/sau a substanțelor active; acest certificat reflectă statutul locului de fabricație la data inspecției;
- Autorizație de distribuție a produselor medicinale veterinare, reagenților și seturilor de diagnostic de uz veterinar – documentul nr. (...) din data de (...) emis de către direcțiile sanitar - veterinare și pentru siguranța alimentelor județene, respectiv a municipiului București, pentru activitatea de comerț cu ridicata a produselor medicinale veterinare, reagenților și seturilor de diagnostic de uz veterinar sau pentru activități conexe vânzării sau achiziționării de produse medicinale veterinare, realizată de către depozitul farmaceutic veterinar/distribuitori de produse medicinale veterinare, care îndeplinesc condițiile sanitare veterinare prevăzute de legislația în vigoare;
- Autoritatea Naţională Sanitară Veterinară şi pentru Siguranţa Alimentelor (A.N.S.V.S.A.) - autoritatea de reglementare în domeniul sanitar-veterinar.
- Aplicabilitate Termeni și Condiții. Forță obligatorie.
- Acești Termeni și Condiții, împreună cu Politica de retur, Politicile GDPR și după caz Condițiile Speciale aplicabile Agenților Economici Autorizați se aplică tuturor raporturilor desfășurate între Dumneavoastră și Societate, în special atunci când navigați și utilizați Website-ul sau când plasați o comandă cu privire la Produsele Noastre.
- Astfel, în măsura în care navigați și utilizați Website-ul sau în măsura în care plasați o comandă referitoare la Bunurile oferite prin intermediul Website-ului, înțelegeți și acceptați că raportul dintre dumneavoastră și Societate va fi supus acestor Termeni și Condiții, Condițiilor Speciale, Politicii de retur și Politicilor GDPR, dispozițiile prezentate având forță juridică obligatorie. În termeni juridici, prin utilizarea Website-ului sau prin plasarea și confirmarea unei comenzi, între Dumneavoastră și Societate se încheie un contract al căror dispoziții contractuale este dat de conținutul acestor Termeni și Condiții, Condiții Speciale, Politicii de retur, Politicilor GDPR și a dispozițiilor legale ce se aplică în completare.
- În măsura în care nu sunteți de acord cu acești Termeni și Condiții, cu Politica de retur sau cu Politicile GDPR, vă rugăm să nu mai utilizați Website-ul și să nu plasați o comandă în legătură cu Produsele prezentate pe acesta.
- Totodată, prin utilizarea Website-ului sau prin plasarea unei comenzi, declarați că îndepliniți condițiile legale pentru emiterea unui consimțământ valabil și că nu există niciun alt impediment legal care să vă împiedice în încheierea prezentului contract. Societatea nu își asumă nicio răspundere în cazul în care informațiile furnizate de Dumneavoastră nu sunt corecte.
- În sensul dispozițiilor menționate mai sus, dacă sunteți cetățean român, vârsta la care puteți, de principiu, emite consimțământul în mod valabil este de 18 ani. În cazul în care nu sunteți cetățean român, este necesar să verificați în legislația de naționalitate condițiile în care puteți emite un consimțământ valabil, înainte de a utiliza Website-ul sau de a plasa o comandă.
Capitolul II – Contul Utilizatorului
- Contul Utilizatorului
- Aveți posibilitatea de a vă crea un Cont prin intermediul Website-ului, furnizând în acest sens: numele, prenumele, adresa dumneavoastră de e-mail, adresa de livrare, numărul de telefon și urmând celelalte instrucțiuni prezentate în acest sens. Prin intermediul acestui Cont aveți posibilitatea de a achiziționa Produsele prezentate pe Website, dar și posibilitatea de a oferi o recenzie Produselor achiziționate.
- Totodată, în măsura în care doriți să achiziționați Produsele fără să vă înregistrați un Cont, este suficient să selectați Produsul dorit și să urmați instrucțiunile de pe Website în vederea plasării comenzii.
- După crearea Contului sau selectarea Produselor, fără înregistrarea unui Cont, veți putea achiziționa Produsele prezentate pe Website, furnizând în acest sens datele de contact, de facturare și adresa de livrare, conform instrucțiunilor prezentate pe pagina de comandă.
- Prin intermediul Contului de Utilizator veți putea modifica datele furnizate și veți putea opta pentru ștergerea Contului.
- În măsura în care ați fost de acord cu primirea de comunicări comerciale din partea noastră (oferte, promoții și altele asemenea), aveți posibilitatea de a opta pentru a nu mai primi astfel de comunicări accesând Contul de Utilizator sau ne puteți contacta direct în acest sens, prin unul din mijloacele de contact disponibile.
- Totodată, prin intermediul Website-ului, există posibilitatea furnizării unor recenzii cu privire la Bunurile achiziționate. Astfel, dacă doriți să lăsați o recenzie, va fi necesar să menționați Produsele achiziționate și să precizați, totodată, și factura aferentă. În acest fel, Societatea se asigură că recenziile provin de la persoanele care au achiziționat Produsele disponibile pe Website. Dacă nu este respectat procesul anterior, Societatea va efectua un proces de verificare suplimentar.
Capitolul III - Produsele
- Produsele prezentate pe Website
- Produsele prezentate pe Website sunt comercializate de Societate. Principalele caracteristici ale Produselor, împreună cu prețul aferent, eventualele reduceri promoționale, cantitatea disponibilă (stocul), costurile și timpul estimat pentru livrare, precum și orice alte costuri sunt menționate în paginile de prezentare ale acestora sau pe pagina de comandă, după adăugarea produselor în coșul de cumpărături. În măsura în care aveți nevoie de informații suplimentare cu privire la Produsele comercializate, le puteți solicita la adresa office@cridapharm.ro sau la numărul de telefon de contact.
- De asemenea, trebuie să aveți în vedere că imaginile afișate sunt cu titlu de prezentare astfel că, în unele cazuri, pot exista și unele diferențe de culoare, accesorii, aspect și altele asemenea între imaginele afișate pe Website și Produsele livrate.
- În cazul unor erori (inclusiv de introducere a datelor, tehnice sau altele asemenea) cu privire la informațiile afișate în legătură cu Produsele de pe Website, cum ar fi cele referitoare la caracteristicile, prețul, reducerile aplicabile, cantitatea disponibilă (stocul), costurile sau timpul estimat pentru livrare și altele asemenea, Societatea își rezervă dreptul de a nu da curs comenzilor plasate, inclusiv în cazul în care a fost transmisă inițial o confirmare automată cu privire la plasarea comenzii.
- În cazul menționat mai sus, Societatea vă va informa în cel mai scurt timp cu privire la imposibilitatea de a da curs comenzii plasate, într-un termen de maximum 15 zile de la plasarea acesteia. În acest sens, în cazul în care ați achitat contravaloarea Produselor, Societatea o să vă solicite, prin informarea în cauză, indicarea unui cont bancar în care să vă restituie suma achitată sau indicarea unui alt mijloc prin care să procedeze la această restituire.
Capitolul IV – Modalitățile de plată. Facturare. Încheierea Contractului la distanță. Livrarea. Garanții
- Plata
- Prețul Produselor este afișat în integralitate (cu toate costurile aferente) pe pagina de prezentare sau pe pagina de comandă, după adăugarea produselor în coșul de cumpărături. Prețurile afișate includ cota de TVA aferentă de 9%. Costurile cu livrarea Produselor sunt precizate cu ocazia plasării unei comenzi, în cadrul paginii de comandă.
- Produsele pot fi achitate prin mijloace electronice de plată, respectiv prin plata online efectuată cu un card bancar, prin transfer bancar, cât și prin rambursarea sumei către firma de curierat la data primirii comenzii. Găsiți informații suplimentare în legătură cu modalitatea de plată în pagina dedicată modalităților de plată, dar și în urma parcurgerii etapelor necesare plasării unei comenzi.
- Factura aferentă achiziției o să vă fie comunicată prin e-mail, la adresa indicată de Dumneavoastră, după plasarea și confirmarea comenzilor. Aveți obligația de a ne furniza informații corecte necesare emiterii facturii fiscale. În cazul în care a existat o problemă cu transmiterea facturii și nu ați primit-o, vă rugăm să ne contactați prin unul din mijloacele de contact, astfel încât să remediem situația și transmite factura.
- Alte detalii cu privire la modalitatea de plată le puteți găsi în secțiunea dedicată plății, prin parcurgerea procesului de plasare a unei comenzi.
- Comenzile
- Pentru a achiziționa Produsele este necesar să transmiteți o comandă în acest sens, urmând instrucțiunile din secțiunea de pe Website dedicată acestui subiect.
- După selectarea Produselor dorite și finalizarea comenzii, veți primi o confirmare electronică cu privire la plasarea comenzii la adresa de email indicată de Dumneavoastră. Confirmarea plasării comenzii nu echivalează cu acceptarea acesteia de către Societate. Astfel, ulterior plasării comenzii și primirii mesajului în acest sens, Societatea urmează să vă transmisă un e-mail sau mesaj separat privind confirmarea comenzii, împreună cu eventualele informații referitoare la statusul comenzii. Mesajul privind confirmarea comenzii reprezintă acceptarea de către Societate a comenzii plasate. În ipoteza în care, cu ocazia plasării comenzii de către Dumneavoastră, au existat unele erori de afișare cu privire la prețul prezentat sau cu privire la disponibilitatea acestuia (stocul), Societatea își rezervă dreptul să nu accepte comanda, informându-vă în acest sens, conform clauzei de mai jos.
Prin urmare, e-mailul transmis cu privire la confirmarea comenzii (acceptarea acesteia) reprezintă momentul încheierii Contractului la distanță. Totuși, Societatea își rezervă dreptul de a efectua unele verificări ulterioare cu privire la existența Produselor comandate pe stoc și cu privire la inexistența unor erori referitoare la informațiile afișate pe Website, în legătură cu Produsele comandate. În termeni juridici, transmiterea e-mailului cu privire la confirmarea comenzii reprezintă acceptarea acesteia de către Societate determinând încheierea Contractului la distanță cu privire la Produsele comandate, sub condiție rezolutorie, constând în verificarea de către Societate a inexistenței unor erori cu privire la informațiile afișate pe Website atunci când a fost plasată comanda și sub efectuarea verificărilor cu privire la existența pe stoc a Produselor comandate. În cazul în care se constată, ulterior, existența unor erori sau inexistența Produselor pe stoc, condiția rezolutorie este îndeplinită, iar contractul de vânzare (Contractul la distanță) este desființat de plin drept, fără a fi necesară vreo formalitate, cu repunerea părților în situația anterioară.
- În cazul în care, după plasarea Comenzii, se constată că Produsele comandate nu se mai află în stoc sau a existat o eroare cu privire la afișarea informațiilor pe Website, Societatea nu va putea da curs comenzii Dumneavoastră, transmițându-vă în acest sens o informare la adresă de email la care ați primit confirmarea plasării comenzii menționată mai sus.
- După încheierea Contractului la distanță, în condițiile descrise mai sus, Societatea are dreptul să denunțe contractul, fără să poată fi obligată la plata daunelor-interese, în cazul în care: a) se constată că datele introduse de Dumneavoastră cu ocazia plasării unei comenzi sunt eronate/incomplete și astfel nu se poate da curs livrării Produselor; sau b) nu a fost acceptată plata cu cardul pe care ați efectuat-o, fiind refuzată de banca emitentă a cardului sau de către procesatorul de plăți cu care Societatea se află în colaborare. În aceste cazuri, Societatea vă informează cu privire la aceste aspecte, iar orice obligații asumate în temeiul Contractului la distanță vor fi desființate.
- În măsura în care constatați că datele introduse în secțiunea dedicată comenzii sunt eronate, puteți să procedați la rectificarea acestora prin ștergerea și introducerea informațiilor corecte, atâta timp cât nu ați plasat comanda. După plasarea comenzii, eventualele erori cu privire la adresa de livrare, cantitatea dorită și altele asemenea pot fi remediate prin în măsura în care comanda nu a fost încă procesată. Totodată, după plasarea comenzii, aveți posibilitatea de a solicita anularea comenzii prin intermediul Contului Dumneavoastră, atâta timp cât comanda nu a fost procesată.
- După plasarea și confirmare comenzii, nu veți primi o copie de pe acești Termeni și Condiții, parte integrantă din contractul de vânzare încheiat cu Dumneavoastră. În acest sens, vă recomandăm să vă descărcați o copie de pe Termenii și Condițiile aplicabile Contractului la distanță, disponibili pe Website, de la momentul plasării comenzii. Trebuie să aveți în vedere că puteți folosi Termenii si Conditiile în această copie exclusiv în vederea probării Contractului la distanță încheiat între Dumneavoastră și Societate
- Contractul la distanță se încheie în limba română, pe o perioadă determinată, respectiv pe perioada necesară executării obligațiilor de livrare a Produselor, încasare a prețului și, dacă este cazul, acordarea garanțiilor legale.
- Livrarea
- Livrarea Produselor se realizează prin firmele de curierat partenere.
- Costul împreună cu timpul estimat livrării sunt afișate pe parcursul derulării procesului de comandare a Produselor. Societatea nu își asumă vreo răspundere pentru eventualele întârzieri în livrarea Produselor generate de firmele de curierat partenere. Beneficiați de livrare gratuită în condițiile prezentate pe Website.
- Garanții legale privind conformitatea Produselor acordate Consumatorilor
- În conformitate cu dispozițiile Ordonanței de Urgență nr. 140 din 28 decembrie 2021 privind anumite aspecte referitoare la contractele de vânzare de bunuri („OUG nr. 140/2021”), în măsura în care sunteți Consumatori beneficiați de unele garanții legale în legătură cu Produsele comercializate de Societate, în condițiile prevăzute de dispozițiile legale. Vă rugăm să consultanți prevederile legale aplicabile sau să ne contactați prin unul din mijloacele de contact pentru mai multe detalii.
- Societatea își asumă să vă livreze Produsele în conformitate cu Contractul la distanță. Astfel, Societatea își asumă să livreze Produsele în conformitate cu descrierile, caracteristicile și destinația acestora din paginile de prezentare. În măsura în care considerați că Produsele achiziționate nu corespund cu informațiile prezentate, vă rugăm să ne contactați în cel mai scurt timp, la coordonatele indicate pentru contact, pentru a clarifica situația.
- Descrierile, caracteristicile, destinația și orice alte informații în legătură cu Produsele comercializate de Societate le puteți cerceta în cadrul paginilor de prezentare a Produselor, precum și telefonic la numărul de telefon pus la dispoziție.
- În cazul în care constatați, conform celor menționate în articolul precedent, o lipsă de conformitate în privința Produselor livrate, aveți dreptul de a ne solicita înlăturarea acestor neconformități, fără ca Dumneavoastră să suportați vreun cost suplimentar, sau aveți dreptul să beneficiați de o reducere corespunzătoare a prețului sau de desființarea (rezoluțiunea) Contractului la distanță încheiat cu privire la Produsele neconforme.
- Înlăturarea neconformităților Produselor se realizează în condițiile prevăzute de art. 12 din OUG nr. 140/2021.
- Condițiile în care Consumatorul va putea obține o reducere corespunzătoare a prețului sau desființarea (rezoluțiunea) Contractului la distanță sunt prevăzute de art. 13 și art. 14 din OUG 140/2021.
- Vă rugăm să consultați dispozițiile legale sau să ne contactați în acest sens, în măsura în care doriți să aflați mai multe detalii în legătură cu aceste garanții sau dacă doriți să vă exercitați aceste drepturi.
Capitolul V – Proprietatea intelectuală
- Întregul conținut disponibil pe Website este protejat prin intermediul drepturilor de proprietate intelectuală. Este interzisă orice copiere, înregistrare, descărcare, transmitere, reproducere și distribuire a conținutului Website-ului făcute în alte condiții decât cele permise de lege și Societate.
Capitolul VI – Dreptul de retragere din contract (dreptul de retur al Produselor) acordat Consumatorilor
- Dacă aveți calitatea de Consumator, beneficiați de dreptul de retragere din contract, respectiv dreptul de a returna Produsele într-o perioadă de 14 de zile de la momentul primirii acestora. Dispozițiile legale conținute în art. 9 alin. 1 din O.U.G. nr. 34/2014 prevăd următoarele: „Cu excepția cazurilor prevăzute la art. 16, consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanță sau dintr-un contract în afara spațiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) și la art. 14”.
- În acest sens, vă puteți exercita dreptul de retragere prin intermediul formularului de retur disponibil pe Website. Este necesar să completați formularul și să ni-l comunicați înainte de expirarea perioadei de 14 zile, prin poștă electronică, la adresa prevăzută pentru contact, respectiv: office@cridapharm.ro.
- Trebuie să aveți în vedere că Dumneavoastră veți suporta costul transportului aferent returnării Produsului.
- Totuși, în cazurile prevăzute de art. 16 din O.U.G. nr. 34/2014, nu beneficiați de dreptul de retragere/ dreptul de retur al Produselor achiziționate. Astfel, dacă Produsele achiziționate intră în una din categoriile prevăzute de art. 16, nu puteți proceda la returnarea acestora. În acest sens, este vorba în special de: a) Produsele care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid; b) Produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă, dacă au fost desigilate.
- Astfel, înțelegeți și acceptați că în măsura în care Produsul comandat are un termen de valabilitate redus sau este susceptibil de deteriorare rapidă datorită naturii acestuia, nu veți putea returna Produsul comandat, această situație fiind exceptată de la acordarea dreptului de retur, conform dispozițiilor legale.
De asemenea, în măsura în care ați comandat un Produs sigilat, înțelegeți și acceptați, în mod expres, că acesta nu mai poate fi returnat în situația în care Produsul a fost desigilat, iar măsura se impune din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă.
- În cazul în care ați achitat prețul Produselor (inclusiv costurile de transport), declarați și acceptați expres că acest preț încasat să vă fie restituit prin transfer bancar, în contul indicat în formularul prevăzut pentru retur. Sumele în cauză vă vor fi rambursate în termen de maximum 14 zile de la comunicarea retragerii, sub rezerva returnării Produselor până la expirarea acestui termen. Este posibil ca perioada de timp pentru returnarea sumelor să se prelungească, în cazul în care Produsele ajung la Noi spre sfârșitul perioadei menționate, de 14 zile.
- Anterior restituirii sumelor de bani achitate cu titlu de preț, Societatea își rezervă dreptul de a efectua verificări la data returnării Produselor, pentru ca acestea să nu prezinte deteriorări, utilizări nepermise sau neconformități. În măsura în care Produsul prezintă unele neconformități sau utilizări nepermise, contravaloarea prețului achitat de Dumneavoastră, ce urmează a fi restituit, va fi diminuat cu suma necesară înlăturării acestor neconformități. În acest sens, dacă va fi cazul, vă vom informa în consecință. Dispozițiile legale în materie prevăd: „consumatorul este responsabil doar în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor. Diminuarea valorii produselor nu trebuie să fie descurajantă pentru consumator în a-și exercita dreptul de retragere”.
Spre exemplu, manipulările acceptate pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării Produselor sunt:
- inspectarea vizuală, tactilă și olfactivă a Produselor, atunci când nu se încalcă prevederile de mai jos;
- aveți dreptul doar de a verifica daca Produsul este corespunzător nevoilor în considerarea cărora a fost comandat nu și de a-l utiliza, desigila și altele asemenea.
Nu sunt permise următoarele acțiuni care duc la diminuarea valorii Produsului, așa cum de altfel nu sunt permise nici în cadrul magazinelor:
- folosirea Produselor în orice alt mod decât inspectarea vizuala si verificarea conformității acestestora conform destinației;
- ruperea sigiliilor și a etichetelor;
- ruperea sau deteriorarea, zgârierea, murdărirea, pătarea, lovirea sau impregnarea Produselor cu substanțe externe;
- Orice utilizare sau folosire diferită a Produselor, peste limita necesară și care generează deteriorări sau neconformități asupra acestora va atrage obligația Dumneavoastră de a suporta diminuarea valorii Produselor cu aceste deteriorări sau neconformități.
În acest caz, Societatea va compensa valoarea neconformităților sau a deteriorărilor cu sumele ce ar fi trebuit să vă fie restituite, urmând a vă restitui doar diferența aferentă.
Capitolul VII – Prevederi aplicabile Agenților Economici
- Având în vedere prevederile legale menționate anterior, înțelegi și acceptați că în măsura în care aveți calitatea de Agenți Economici nu aveți dreptul să returnați Produsele comandate.
- Societatea nu își asumă obligația de a vă informa cu privire la calitatea Dumneavoastră de Agenți Economici sau Consumatori la data plasării Comenzii.
Capitolul VIII - Prelucrarea datelor cu caracter personal
- Prelucrarea datelor cu caracter personal de către Societate se realizează în conformitate cu Politica de confidențialitate și Politica privind modulele cookies disponibile pe Website. Vă rugăm să accesați informațiile în cauză pentru mai multe detalii pe acest subiect.
Capitolul IX – Declinarea de răspundere
- Dispoziții generale
- Societatea nu își asumă nicio răspundere cu privire la modalitatea în care Dumneavoastră utilizați Website-ul sau Produsele Societății în măsura în care acestea au fost însoțite de un prospect sau de instrucțiuni de folosire iar acestea nu au fost respectate și/sau au fost folosite contrar instrucțiunilor prezentate pe Website. Societatea nu garantează niciun rezultat cu privire la utilizarea Website-ului.
- De asemenea, Societatea nu își asumă nicio răspundere cu privire la nefuncționalitatea Website-ului din cauza diverselor probleme tehnice ce pot apărea sau necesității efectuării mentenanței. Dumneavoastră înțelegeți și acceptați că Societatea nu poate fi ținută răspunzătoare în cazul în care nu puteți accesa Website-ul în anumite perioade de timp.
- Dumneavoastră vă revine obligația să vă asigurați că îndepliniți toate condițiile legale pentru a utiliza Website-ul și pentru a achiziționa Produsele Societății și că prin aceste activități nu încălcați nicio dispoziție legală ce ar putea fi aplicabilă Dumneavoastră sau locului în care vă aflați. În acest sens, Societatea nu are nicio obligație de a vă informa cu privire la reglementările sau legile aplicabile situației Dumneavoastră, întreaga responsabilitate de a cunoaște aceste aspecte și a acționa în consecință vă aparține.
Capitolul X – Alte prevederi
- Procedura de soluționare a reclamațiilor
- Orice reclamații pe care le aveți cu privire la Produsele Societății sau în legătură cu Societatea le puteți transmite la coordonatele indicate pentru contact, preferabil prin poștă electronică, la: office@cridapharm.ro.
- După primirea reclamației, Societatea urmează să vă furnizeze un răspuns în cel mai scurt timp posibil, de preferat nu mai târziu de 30 de zile. În măsura în care, pentru soluționarea reclamației, este necesar mai mult timp, Societatea vă va informa în acest sens.
- Informarea prevăzută mai sus sau răspunsul la reclamația efectuată va fi comunicat la adresa de poștă electronică de pe care a fost transmisă reclamația.
- Dacă doriți și aveți calitatea de consumator, puteți apela la o procedură de soluționare alternativă a litigiilor. Mai multe informații referitoare la Platforma SOL puteți accesa aici: https://europa.eu/youreurope/business/dealing-with-customers/solving-disputes/online-dispute-resolution/index_ro.htm.
- Subcontractarea. Cesiunea
- Societatea are dreptul de a cesiona și a subcontracta, în tot sau în parte, drepturile și obligațiile prevăzute în cadrul acestui contract, fără a fi necesară obținerea unui consimțământ viitor din partea Dumneavoastră. Altfel spus, prin acceptarea acestor Termeni și Condiții, sunteți de acord și autorizați Societatea să cesioneze sau subcontracteze, în tot sau în parte, acest contract fără a fi necesar să obțină un consimțământ viitor.
Capitolul XI – Prevederi finale
- Prin acceptarea acestor Termeni și Condiții sunteți de acord ca legea aplicabilă întregului contract să fie legea română, atât în ceea ce privește condițiile de fond, cât și cele de formă.
- Locul încheierii prezentul contract este considerat a fi în București, România.
- Societatea își rezervă dreptul de a modifica acești Termeni și Condiții după cum consideră necesar. În măsura în care, după efectuarea acestor modificări, nu sunteți de acord cu noul conținut, vă rugăm să nu mai utilizați Website-ul sau Produsele Societății.
- În cazul în care o clauză din acești Termeni și Condiții nu se pot aplica, din orice motive, clauza respectivă va fi înlocuită cu dispoziția legală relevantă situației pentru care fusese convenită clauza și care se apropie cel mai mult de sensul clauzei inaplicabile.
- Prin acceptarea acestor Termeni și Condiții sunteți de acord ca orice litigii apărute între Dumneavoastră și Societate să fie soluționate de instanțele de judecată competente din România, de la sediul Societății sau, în cazul Consumatorilor, de instanțele de judecată prevăzute de dispozițiile legale.
- Orice comunicări, pentru a fi valabile, se vor efectua exclusiv în scris, la coordonatele pentru contact sau prin mijloace electronice, la adresa office@cridapharm.ro.
- Pentru a facilita comunicarea cu Dumneavoastră în vederea obținerii anumitor informații, ne puteți contacta și la numerele de telefon: 0214.30.43.99.
- Acești Termeni și Condiții au fost actualizați la data 08.10.2023.